Ik ga weer op stap!
Als alles meezit ga ik eind april weer op stap in Italië. Deze keer loop ik de eerste vijf dagen van de Cammino di San Benedetto. Natuurlijk houd ik weer mijn reisblog bij. Loop je mee? Strik je veters vast en klik bij ‘Verhalen’ op ‘Reisblog’ voor een dagelijks verslag van mijn voetstappen.
Lees meer over de cammino: S. Benedetto